4 listopada 2013

Wracamy do koralików :D


Znalazłam tylko jedno zdjęcie tej bransoletki, a zazwyczaj robię z 20 jak nie więcej, mam taki bałagan w folderze ze sprawami blogowymi, że nie mogę się w niczym połapać :(
Bransoletka ma w podstawie 9 koralików, więc jest bardzo gruba jak na tego typu biżuterię. Zapinana na wygodne kółeczko, z którym nie ma najmniejszego problemu, nie rozpina się samo i dobrze się zapina jak i rozpina.

Odsyłam do poprzedniego posta, kto nie czytał o oszustach (klik).

Zapraszam na drugiego bloga, na post Pamiętniki Wampirów- serial a książka. :D

9 komentarzy:

  1. podoba mi się zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bransoletka. Bałagan mam i ja, masę zdjęć - najgorzej że nie umiem wybrać i tak zawalają miejsce

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bransoletka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci równiutka wyszła, ja kiedyś próbowałam coś podobnego zrobić i nawet nie udało mi się skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie taka równiutka, bo koraliki były różnych kształtów, ale dziekuję wam <3

    OdpowiedzUsuń