24 lutego 2013

koralikowo- 3-kolorowa bransoletka:D


Bransoletka zapinana karabińczykiem z zawieszką, ma 6 koralików w podstawie- 2mm.

Miałam nadrobić zaległości na waszych blogach, ale, że nie było mnie w domu, postaram się zrobić to w tym tygodniu.

Obiecałam kiedyś tutorial na kolczyki gwiazdki=śnieżynki. Wiem, wiem dawno temu, ale chiciałam dodać go dzisiaj, niestety nie zgrałam od razu zdjęć na komputer i ktoś "bardzo miły" mi je usunął. Będę musiała zrobić je od nowa jak tylko znajdę czas i wtedy od razu dodam na bloga. :(

11 komentarzy:

  1. Kolorystyka bransoletki przypomina mi lody truskawkowo-śmietankowe. xD Świetna. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka jest śliczna a na tutorial spokojnie poczekam :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bransoletka, kolorki też bardzo fajne, muszę gdzieś podejrzeć jak je się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ^^ kiedyś chciałam taką zrobić, ale nie wiem jak

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ty je robisz? :o świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po wyroznienie:)
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2013/02/bransoletka-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta technika już dawno mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :)
    Muszę się nauczyć robić takie bransoletki, bo jestem zawsze zachwycona widząc biżuterię wykonaną tą techniką :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń