22 grudnia 2012

mikołajek i śnieżynka


Witam was bardzo cieplutko w te mroźne dni:D
 Do wigilii Bożego Narodzenia zostały tylko dwa dni, czasu brak, a na domiar złego dzisiaj miałam zrobić choinkę z szyszek (taką jak w poprzednik poście- tutaj), ponieważ tamta poszła do szkoły mojego brata, ale gdzieś w połowie wysiadł mi pistolet do kleju. Nawet, gdy nagrzany jest na maxa klej nie leci. Może jak mi się uda w poniedziałek to kupię nowy :(







Dzisiaj pokaże wam mikołajka w sukieneczce, uwielbiam na niego patrzeć, bo jest taki mały słodziak.:D



Dodatkowo śnieżynka wykonana w prosty, ale czasochłonny (i to bardzo) sposób, z użyciem bloku technicznego, nożyczek, kleju i brokatu, lepiej wygląda np. w złotym spreyu, ale ja niestety takowego nie mam, muszę się w końcu wyposażyć:D




6 komentarzy:

  1. Śliiiiiczne :3
    I bardzo ładne tło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ładnie:D tymczasowe oczywiście, ale zastanawiam się nad zostawieniem ciemnego do postów:D

      Usuń
  2. Ja mam aniołki i dzwony takie jak twój mikołaj. ;)
    Śnieżynka jest bombowa. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, i podziwiam za cierpliwość, mnie jej brakło i nie skończyłam robić podobnego aniołka.

    Wesołych Świąt! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:D on jest malutki jakieś 5cm, więc jakoś tam strasznie dużo cierpliwości nie trzeba było:D

      Usuń