4 maja 2013

buziaki:*:*:*





Witam was buziakami w tym weekendzie majowym, pogoda niestety nie dopisała, a miałam tyle planów:(
No, ale głowa do góry w końcu w następnym tygodniu matury, a ja mam 3 dni wolnego:D Jak sobie pomyślę, że za rok to ja będę tam siedzieć i modlić się, żebym cokolwiek napisała to aż mi się płakać chce:(
Już nie długo wakacje, a ja już tyle zaplanowałam, że w końcu mi dni wakacji na to nie starczy, a z nie dawnego i to bardzo przykrego doświadczenia(nie chodzi mi o weekend majowy i to, co pisałam wcześniej)  wiem, że lepiej nic za w czasu nie planować.
Od jakiegoś czasu prawie codziennie "biegam" z koleżankami. Nie jest to do końca bieganie, bo więcej to my chodzimy, ale jak nam się czasem "zachce" to biegamy. W końcu każdy ruch jest dobry:D
Zauważyłam, że strasznie pogorszyła mi się kondycja, planuję wrócić do szkolnej drużyny piłki nożnej w przyszłym roku, więc pasuje coś nad sobą popracować. W tym roku odeszłam i trochę żałuję:(

A i ostatnio wpadłam na pewien pomysł, ale zobaczycie to na blogu, mam nadzieję,
już nie długo. Zaczęłam czytać "Harrego Pottera", mam zamiar przeczytać wszystkie części, jestem dopiero przy 3, trochę się to rozciągnie, bo lektury itp. itd.




A u góry dodałam nową stronę, oznaczona jest tak: ------> Wchodźcie i komentujcie:D

Tyle się dzisiaj rozpisałam, a nie napisałam o najważniejszym:D Tutaj macie pierścionki=usta w dwóch wydaniach, usta na mniejszych zdjęciach są jakby bardziej uśmiechnięte, a tak to są prawie identyczne:D Wykonane oczywiście z modeliny:D









7 komentarzy:

  1. Ładne buziaki. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. przeżywam to co ty, za rok czeka mnie matura, zdaję rozszerzona matmę, ale najbardziej boje się matury z angielskiego [*] buziaki dla ciebie :**

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pierścionek ♥ i jaki dokładny *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, ruch to zdrowie! :)
    Śliczny pierścionek, taki całuśny :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za docenienie i zaproszenie:D Bardzo chętnie spróbuję jeśli tylko znajdę chwilę czasu, bo ostatnio brakuje mi go bardzo:(

      Usuń