14 sierpnia 2012

ShinyBox

ShinyBox


Witam wszystkich bardzo gorąco:) Mam dla was dzisiaj zupełnie coś nowego, zarejestrowałam się ostatnio na tej stronie http://shinybox.pl/?ref=3a9a3e7
Nie jest to taka o, zwyczajna strona. Gdy zarejestrujesz się na podanym wyżej linku po uzbieraniu 100 ShinyStars dostajesz pudełko kosmetyków, co miesiąc może być nowe. Co najlepsze te kosmetyki są zupełnie za darmo. Niestety nie dostałam jeszcze paczki, zbieram punkty, a obiecuje wam, że zbiera się je maksymalnie szybko:) Za to moge wam obiecać, że jest to prawda, ponieważ moja bliska kuzynka, otrzymała już taką paczkę. :D
Przybliżę wam pokrótce zasady:
  1.  Wszystko jest darmowe.
  2.  Strona polega na testowaniu kosmetyków, tzn., że otrzymujesz próbki, ale nie tylko, są też pełne produkty.
  3. Zdobywanie punktów:
    • wypełnienie profilu ( to aż 20 ShinyStars)
    •  udostępnienie linku, każda nowo zarejestrowana osoba z waszego linku daje wam 5 ShinyStars (więc do pierwszego pudełka potrzebujecie tylko 16 osób, ja udostępniłam na fb, nk i na blogu).
     
Dzięki temu, że zarejestrujecie się z linku, który podałam na samym początku, pomożecie mi w zbieraniu punktów. Wszystko jest darmowe, więc możecie spróbować, bo przecież nic was to nie kosztuje, a przynosi korzyści, na prawdę miłe korzyści. Na potwierdzenie tego, co napisał możecie zajrzeć do Theresa Ursula, ona także dostała już kosmetyki, nawet 3 razy:D

Dziękuję wszystkim, którzy skorzystali z mojego linku:)

Życzę miłej zabawy z ShinyBox:D

http://shinybox.pl/?ref=3a9a3e7


1 komentarz:

  1. Obserwowałaś bloga mojej koleżanki. Link do profilu-http://www.blogger.com/profile/08449260844363273342. Jednak ona zrezygnowała z pisania na blogu. Bloga mam tak jakby po niej z tym że zmieniłam link oraz tytuł ponieważ blog jest teraz mój. Mam coś przekazać?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń